Lucette Braune – Through You

اکبر
اکبر
Lucette braune - Through You

(Lucette Braune – Through You (8 mins

هاله عبارت است از نوعی تشعشع مغناطیسی لطیف كه زاییده نیروهای اتریك و سایر میدان های انرژی است. ميدانى است تشعشعاتى ، متشكل از انرژى،ماده،آگاهى كه به صورت لايه هايى مغناطيسى اطراف هر موجودى احساس و ديده ميشود!
هاله ها رنگهاى مخصوص به خود را دارند كه با توجه به افكار ، احساسات ، رفتار و روحيات افراد تغيير ميكنند .
امروزه از نوع رنگ و حالتهاى هاله در افراد، استفاده هاى پزشكى نيز ميشود به طورى كه اختلال در سطح روان يا فيزيك فرد رنگ كل هاله يا قسمتى از آن را تغيير ميدهد .
انيميشن هشت دقیقه ای THROUGH YOU ساخته Lucette Braune به خوبى ايجاد رابطه و بوجود آمدن احساس آنى بين افراد ، به واسطه هاله آنها را به تصوير ميكشد. دختر و پسرى كه تقريبا هاله های همرنگ ( ليمويى،فسفرى) دارند با هم برخورد ميكنند و به طور ناخودآگاه جذب يكديگر ميشوند و بعد از تلاقى هاله ها و ايجاد رابطه هاله هر دو آنها به رنگ عشق (قرمز) تغيير ميكند .
[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]آرا و نظرات “ژيل دلوز” فيلسوف فرانسوى پ.ن انيميشن Through you : هنر عرصه تخيل و مرز شكنى و ايجاد فضايى براى مطرح كردن فرضيه هاى علمى و فلسفى است ، ژيل دلوز معتقد است كه بهترين پل ارتباطى بين علم ، فلسفه ، عرفان و ديگر نظريه هاى مختلف ، هنر است . تنها شاخه اى كه نميتوان و الزاما نبايد با علم و فلسفه و دين و عرفان براى بيان موضوعات مختلف، دست و پايش را بست و محدود كرد “هنر” است . بحث هاله ها نيز در تحليل و نقد انيميشن مورد نظر صرفا مطرح شده و اثبات و يا كاوش و تحقيق دقيق در مورد هاله ها يا ديگر پديده هايى كه در نقد و تحليل انيميشن يا فيلم كوتاه معرفى يا مطرح ميشود به عهده محققان و مخاطبين ميباشد.[/box]
لینک زیر اطلاعات بیشتری در مورد متد ثبت هاله Kirlian photography را در اختیار شما قرار میدهد.
[button color=”green” size=”small” link=”https://en.m.wikipedia.org/wiki/Kirlian_photography” icon=”” target=”true”]Kirlian Photography[/button]

در ادامه بخوانید