کارگاهِ «کار را شروع کنیم، کار را تمام کنیم» | تهران

مجله فرهنگی اورسی

من مارال اشگواری متولد تيرماه ٦٢ هستم. از سال ٨١ (همزمان با ورود به دانشگاه) تا سال ٩٠ دررشتۀ حسابدارى و مديريت مالى براى كارخانه‌هاى صنعتى كار كردم. از زمستان ٩٠ با پروژۀ «بركه» وارد فضاى هنر شدم. پاييز ٩١ با شروع توليد آلبوم موسيقى  گروه «كماكان»، راه كاملاً تغيير كرد و دغدغۀ اصلی‌ام فعاليت در پروژه‌هاى هنرى شد كه به فرهنگ از راهى (هر چند باریک) وصل مى‌شوند. در این مسیر، گستردگی تعامل با هنرمندان در پروژه‌ها و اقلیم‌های مختلف موجب شد تا به چگونگی پیمودن راه‌ها برای اجرایی شدن و تمام کردن پروژه‌ها فکر کنم.

اين كارگاه هم يكى از آن راه‌هاست. اینكه ما بتوانيم كنار هم از پروژه‌هاى هنرى و فرهنگى خود حرف بزنيم و در واقع تجربه‌های‌مان را با هم در یک برنامۀ فشرده دو روزه به اشتراک بگذاريم.

در این دو روز، از راه‌هاى ساده و عملى براى انتخاب پروژه، برنامه‌ريزى مالى و زمانى، انتخاب اعضاى تيم، رفتار ما در پروژه، و در نهايت  طراحى اجرایی شدن یک پروژه، گفتگو خواهيم كرد.

براى اينكه كارگاه مؤثرتر باشد. تعداد ما محدود خواهد بود.

ثبت نام از طريق تكميل فرم درخواست آغاز مى‌شود و تا ٧ دی‌ماه ادامه دارد. بعد از مطالعۀ فرم‌ها و اطلاعات، روز ١٠ دی‌ماه با شما تماس می‌گيريم. از روز ١٠ دی تا ۱۳ دی براى ثبت نام نهایی زمان خواهيم داشت و ۱۴، ۱۵ و ۱۶ دی‌ماه در فرش‌ فیلم (تهران) كارگاه را از ساعت ۱۱ تا ۱۶ برگزار خواهيم كرد.

شهريۀ اين كارگاه ١،٥٠٠،٠٠٠ تومان است. برای اطلاعات بیشر به واتساپِ این شماره پیام دهید: 09173106500

در ادامه بخوانید