کلاغ ها در باران – گفتگو به بهانه انتشار آلبوم

سامان
سامان
گروه کلاغ ها در باران دانلود آلبوم دوم the little girl and lost blossom

شاید چند سال پیش، باور اینکه موسیقی در ایران همچون هنرهای دیگر به مرتبه‌ای فراتر از بیان احساسات سطحی برسد، سخت بود. نسل جدیدی در موسیقی ما شکل گرفته. نسلی که دغدغه‌های خاص و عمیق‌تری دارد و صرفا هدف خود را شنیده شدن و جلب رضایت مخاطب قرار نمی‌دهد و بدون نیاز به حمایت از بیرون راه خود را می‌پیماید.
امروز گروه کلاغ ها در باران دومین آلبومِ خود به نام Little Girl And Lost Blossom را در سبک پست‌راک منتشر کرد. آلبومی حاصل تجربه واقعی اعضای گروه از سفری‌ دسته‌جمعی و ترسیم دنیایی رویایی و شاید معنوی. دنیایی که کلاغ ها در آن سیر می کنند و از نظرشان همه چیز در آن خالص‌تر است.
به بهانه انتشار آلبوم دوم کلاغ‌ها گفت و گویی با اعضای گروه انجام داده‌ام که به صورت صوتی و همراه با لینک دانلود آلبوم جدیدشان در اختیار شماست.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://www.mediafire.com/?9sve5viy39j0xp8″ icon=”” target=”true”]”Download “The Little Girl And Lost Blossom[/button]

بیوگرافی کلاغ ها در باران

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]
گروه كلاغ ها در باران ، پاييز ١٣٩٣ با حضور حامد فهیمی‌جو و مسيح تاج در تهران تشكيل شد.
ايده‌یِ اوليه تشكيل گروه از يك بداهه نوازیِ بدون برنامه‌ریزی آغاز شد. در يك روز بارانی وقتی كه كلاغ ها دور تا دور خانه پرواز ميكردند.
در دوره شش ماهه(پاييز و زمستان)، ٣ تِرك از كلاغ‌ها پخش شد و بعد از آن تا تابستان 94 در سكوت بودند و بعد از آن سينگل ترك دیگری از آن‌ها منتشر شد.
زمستان ٩٤ ( ١٥ بهمن ٩٤ ) اولين آلبوم كلاغ ها با نام – (You are Dying in My Arms (the frozen last gasps منتشر شد، كه شامل ١٠ ترك داستانى و به هم پيوسته بود. در اين مدت با نوازنده هاي مختلفي براي عضويت و همكاري، كار كردند كه هيچكدام نتوانستند عضو ثابت گروه شوند و از این میان فقط رضا نعيمى و خانم (اِل) به صورت کامل با گروه هماهنگ و به اعضاى ثابت گروه اضافه شدند.
.
اعضای فعلی گروه :
حامد فهيمى جو : آهنگساز، تنظيم كننده، گيتار الكتريك
مسيح تاج : آهنگساز، تنظيم كننده، پيانو و سينتى سايزر ، گيتار الكتريك
رضا نعيمى : آهنگساز، تنظيم كننده، پيانو و گيتار الكتريك
اِل : آوا
اشكان كريمى : گيتار باس
.
در اين 2 سال “كلاغ ها در باران” در سبك‌های پست راك، اينسترومنتال راك، امبينت و كلاسيك – اركسترال كار كرده است.
[/box]

آلبوم اول گروه را از طریق لینک زیر می توانید دانلود کنید.

[button color=”red” size=”small” link=”https://owrsi.com/%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D9%BE%D8%B3%D8%AA-%D8%B1%D8%A7%DA%A9-crows-in-the-rain/” icon=”” target=”true”]Download – You Are Dying In My Arms[/button]

در ادامه بخوانید