کارتون سیمپسون ها و دونالد ترامپ

سامان
سامان
کارتون سیمپسون ها انیمیشن سیزن بیست و هشت دونالد ترامپ هیلاری کلینتون

کارتون سیمپسون ها (The Simpsons) حدود بیست و پنج سال است که از شبکه فاکس در حال پخش است و دفعات زیادی اتفاق افتاده که حوادثی در دنیا را درست پیشبینی می کند.
چگونه دموکرات شوید! سال 2008 کمپین تبلیغاتی هیلاری کلینتون ویدیویی را با این مضمون منتشر کرد: سه بعد از نیمه شب تلفن کاخ سفید در حال زنگ خوردن است و تصویر کودکانی در خواب نشان داده می‌ شود و راوی می‌ گوید رای شما تعیین می‌ کند چه کسی این تماس را جواب خواهد داد. جوابی که شاید به یک بحران جهانی تبدیل شود و منجر به فشار دادن دکمه قرمز گردد. انیمیشن سیمپسون‌ ها در جدیدترین فصل خود، فصل بیست و هشتم، با استفاده از همین ایده دونالد ترامپ را هدف قرار داده و طرفداران انیمیشن را ترغیب کرده تا به هیلاری کلینتون رای دهند.
در قسمتی از کارتون سیمپسون ها که سال 2000 پخش شد و طبق عرف هر فصل آن که اپیزودی را به آینده اختصاص می دهد، لیزا سیمپسون( شاید هیلاری کلینتون) به عنوان رئیس جمهور، آمریکا را در وضع بدی از دونالد ترامپ تحویل گرفته است و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند. پیش از این کارتون سیمپسون پیشبینی هایی نظیر ویروس ابولا، حادثه تروریستی یازده سپتامبر، رسوایی فیفا، و بحران اقتصادی یونان را نیز تا حدودی پیشبینی کرده بود.
 
[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]مجموعه انیمیشن The Simpsons از سال 1989 توسط Matt Groening ساخته شده و از طریق کمپانی تلوزیونی فاکس به صورت مستمر پخش می شود. داستان این انیمیشن حول زندگی خانواده سیمپسون ها که متشکل از هومر،مارج،بارت،لیزا و مَگی هستند در ایالتی خیالی به نام اسپرینگفیلد رخ می دهد.[/box]
[button color=”red” size=”small” link=”https://en.wikipedia.org/wiki/Matt_Groening” icon=”” target=”false”]صفحه ویکی پدیا Matt Groening[/button]

در ادامه بخوانید