سریال کمدی لوئی ( Louie )

نسیم
نسیم
سریال کمدی لوئی

سریال کمدیلوئی (Louie) درامی آمریکایی است که از سال ۲۰۱۰ از شبکه اف‌ایکس پخش می‌شود. نویسندگی، کارگردانی، تدوین و تولید کننده مجموعه، لوئیز سی.کی. استندآپ کمدین آمریکایی می‌باشد. او در این مجموعه در نقشی خیالی از خود بازی می‌کند. یک کمدینی که به تازگی طلاق گرفته و دو دختر کوچک خود را در نیویورک بزرگ می‌کند.این سریال تا الان توانسته با پخش ۵ فصل خودش را به عنوان یکی از مهمترین و بکرترین اتفاق های تلویزیونی نشان بدهد.
لوئی که از کمدین های معروف و تقریبا قدیمی آمریکاست تو این سریال سعی کرده نگاه بدبینانه و البته تیزبین ش را نسبت به وضعیت بشر نشان دادهو شاید به همین دلیل این مجموعه ی تلویزیونی خیلی هم شبیه دیگر سریال ها نباشد!
شاید بد نباشد برای بالا بردن آستانه ی تحمل همه مون این سیتکام نیم ساعته را مدام و مدام و مدام ببینیم!
منتقد واشنگتن پست در نقدی از این سریال اینطور عنوان میکند که : ” از زمان آغاز سریال لوئی در سال ۲۰۱۰ تا به امروز این سریال تجربی تر شده ، پیرنگ در آن کمرنگ تر شده است و [سریال] خط اصلی داستانی اش را به خاطر داستان های کوتاهی که بعضا ربطی به هم ندارند کنار می گذارد. همانند استفاده ی ماهرانه اش از موسیقی متن جاز به لوئی میتوان به عنوان یک الگوی ملودیک بلند (riff) پیرامون فناپذیری نگاه کرد. از فصل سوم این الگو چنان اوج گرفت – و از سوی منتقدان تحسین شد – که بعضا خیلی شبیه ویژگی فردی و تمایلات خالقش شد ؛ سریال عالی باقی ماند اما گاهی اوقات همانند تزی پیرامون موضوع ِ دلسوزاندن برای خود بود.
ویدیویی که منتشر می کنیم مربوط به صحنه ی پایانی فصل اول سریال کمدی لوئی (Louie) در سال 2010 میباشد که همراه با موزیکی از James Maddock پایانی خاص و جالب را برای این فصل بیادماندنی ایجاد کرده است.
لذت ببرید حسابی !

در ادامه بخوانید