جاناتان نولان – سریال Westworld

سامان
سامان
وست ورد جاناتان نولان کریستوفر اورسی westworld سریال HBO

جاناتان نولان ، برادر کوچک و مغز متفکر کریستوفر نولان سریال جدیدی را به کمک جی‌جی‌آبرامز ( سازنده سریال لاست) و لیزا جوی ساخته که تا الان 2 فصل از آن از شبکه HBO پخش شده است. تریلر علمی تخیلی که همچون فیلم‌ نامه بین ستاره‌ای(نوشته جاناتان به کارگردانی کریستوفر) ما را درون خودش غرق می‌کند و بیشتر از آنکه پرسش‌های ذهنی‌مان را پاسخ دهد این سوال بنیادین را پر رنگ‌تر می‌کند. ما کیستیم؟
پیش از این جاناتان نولان در فیلم‌های ممنتو ، پرستیژ ، سه‌گانه بتمن و بین ستاره‌ای (Interstellar) برادرش را در قسمت نویسندگی فیلم‌نامه همراهی کرده بود و سریال دنیای غرب ( Westworld) را به عنوان دومین تجربه کارگردانی خودش بعد از Person of Interest شروع کرده که مورد توجه منتقدین قرار گرفته است.

[button color=”red” size=”small” link=”https://owrsi.com/%D9%81%D8%B5%D9%84-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84-%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D9%88%D8%B1%D9%84%D8%AF/” icon=”” target=”false”]یادداشتی بر فصل دوم وست وُرلد[/button]

وست ورد فصل اول دانلود westworld جاناتان نولان اورسی کریستوفر نولان جی جی آبرامز
[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]سریال دنیای غرب از فیلمی به همین اسم مربوط به سال 1973 اقتباس شده که در آن شهری وسیع مملو از ربات هایی با تکنولوژی بالا و هوش مصنوعی،ساخته شده و این میزبانان از بازدیدکنندگان خود پذیرایی می کنند. جهانی جدید ساخته دست بشر که مهمان های پارک بدون هیچ دغدغه ای میتوانند مطابق با میل خودشان دست به هرکاری بزنند، بدون اینکه آسیبی به آنها وارد گردد. در ادامه ماجرای این پارک همراه با تمام ساکنینش به هزارتویی پیچیده تبدیل می شود تا خالقین خودش را به چالش بکشد.[/box]
وست ورد فصل اول دانلود westworld جاناتان نولان اورسی کریستوفر نولان جی جی آبرامز
موسیقی متن این فیلم ساخته رامین جوادی است. سابقه همکاری رامین جوادی با جاناتان نولان به سریال Person of Interest برمیگردد. فایل صوتی موسیقی متن سریال Westworld در کانال تلگرام در دسترس است.

[button color=”red” size=”small” link=”http://telegram.me/owrsi” icon=”” target=”true”]کانال تلگرام اورسی[/button]

در ادامه بخوانید