پائولو نوتینی – ضبط Iron Sky در Abbey Road

سامان
سامان
پائولو نوتینی آیرون اسکای paolo nutini iron sky  اَبی رود

پائولو نوتینی (Paolo Giovnni Nutini ) ، خواننده و موزیسین اسکاتلندی طی دهه گذشته سه آلبوم منتشر کرده و با اقبال بالایی از سمت منتقدین روبرو شده است. تا جایی که بخش موسیقی بی‌بی‌سی به عنوان بزرگ‌ترین موسیقی دان حال حاضر اسکاتلند از او نام برده‌ است.
پائولو نوتینی نهم ژانویه سال 1987 در شهر paisley اسکاتلند زاده شد. پدر او، آلفردو، اهل ایتالیاست و توقع داشت تا پائولو کسب و کارش، مغازه‌ی فیش اند چیپس، را ادامه دهد. پائولو نوتینی برای اولین بار توسط پدر بزرگش که از شیفتگان موسیقی بود، تشویق شد تا به موسیقی بپردازد و در همین راستا مشغول به تحصیل شد. او سال 2005 فعالیت حرفه ای در صنعت موسیقی را آغاز کرد و سال 2006 اولین آلبوم خودش به نام These Streets را منتشر کرد و در سال های 2009 و 2014 نیز دو آلبوم به نام‌ های Sunny Side Up و Caustic Love را روانه بازار نمود.
کارهای پائولو نوتینی در ژانرهایی مثل پاپ راک، بلوز، فولک و سول راک قرار می‌گیرد. ویدیوی حاضر مربوط به یکی از پر طرفدارترین آثار او به نام Iron Sky (از آلبوم Caustic Love) می‌ باشد که در سبک سایکدلیک راک قرار می گیرد و ضبط آن در مطرح ترین استودیوی جهان، Abbey Road صورت گرفته است. در قسمت پایانی Iron Sky از صدای چارلی چاپلین مربوط به فیلم دیکتاتور، استفاده شده است.
[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]آلبوم آخر نوتینی Caustic Love، جزء معدود آثار پر قدرت چهل سال اخیر در سبک Blue Eyed Soul محسوب می شود. سبکی متشکل از ریتم و بلوز و موسیقی سول که توسط آرتیست های سفید پوست اجرا می شود. سبک بلو آید سول یا وایت سول دهه شصت در آمریکا به وجود آمد و پیش از این توسط هنرمندانی مثل دیوید بویی، بیتلز، راد استوارت ، جو کوکر و تام جونز مورد توجه قرار گرفته بود.[/box]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.paolonutini.com/home.htm?force=show” icon=”” target=”false”]وب سایت Paolo Nutini[/button]

در ادامه بخوانید