ماکان اشگواری – کارگاه از بداهه تا ضبط

سامان
سامان
ماکان اشگواری کارگاه از بداهه تا ضبط makan ashgvari آلبوم دور امیر صارمی

اتاقکار (ماکان اشگواری) با همکاری مجله فرهنگی هنری اورسی و موسسه فرهنگی هنری “خانه هنر شیراز” از تاریخ 23 تا 29 مردادماه در پلاتو خانه هنر شیراز ورکشاپی تحت عنوان “از بداهه تا ضبط” را برگزار خواهند کرد.

” از بداهه تا ضبط ” عنوان کارگاهی است برای پرورش توانایی بداهه پردازی گروهی، با هدف فرم دادن به ایده ها در راستای شکل گیری یک محصول نهایی برای ضبط/اجرا، که توسط ماکان اشگواری گردانده می شود. از مباحث اصلی این ورکشاپ المان های صوتی و اجرایی ست که هنرجو با هر وسیله موسیقایی باید بتواند در بداهه پردازی به آنها توجه، و سپس از آنها استفاده کند. مبحث بعدی المان هایی ست که می تواند در شکل دادن به بداهه های قبلی به هنرجو کمک کند، و گروه یا هنرمند را به سوی یک محصول موسیقایی رهنمون سازد. لطفا برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر با شماره 09127113057 تماس بگیرید.

کارگاه “از بداهه تا ضبط” در شش جلسه سه ساعته برگزار می شود که متشکل از پنج جلسه آموزشی و یک جلسه ارائه (پرزنتیشن) می باشد. هر هنرجو در هر گروه سنی و ابزار موسیقایی (حتی ترانه سرایی، لپ تاپ، ضبط و مهندسی صدا، و…) می تواند در آن شرکت کند.

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]موزیکی که می شنویم، آهنگ اول آلبوم “دور” کار مشترکی از ماکان اشگواری و امیر صارمی است. ماکان اشگواری هنرمند تجربه گرایی است که سابقه فعالیت در زمینه تئاتر و همینطور همکاری با افراد و گروه هایی مثل کریستوف رضاعی،گروه الکترونیک زنگ، نایما،کماکان، بمرانی و … را داشته است. آلبوم دور که حاصل جلسات مشترک بداهه ماکان اشگواری و امیر صارمی است در حیطه موسیقی پاپ قرار می گیرد. با این وجود، شنونده تجربه متفاوتی نسبت به موسیقی پاپ مرسوم در ایران را خواهد داشت و در بعضی از قسمت ها به سمت موسیقی جَز نیز تمایل پیدا می کند و شاید بهتر باشد سبک آن آلترنتیو پاپ قلمداد کنیم.[/box]

[button color=”red” size=”small” link=”http://instagram.com/otaghkaar” icon=”” target=”false”]اینستاگرام پروژه اتاقکار[/button]

در ادامه بخوانید