داریوش آذر – تک آهنگ آبی خاکستری

سامان
سامان
داریوش آذر گروه پالت دال کنترباس نوازنده

داریوش آذر ، نوازنده کنترباسِ گروه پالت، اولین تک آهنگ خودش به نام ” آبی خاکستری ” را منتشر نموده است.
این قطعه با تلفیق شعرى از حميد مصدق (شیشه پنجره را باران شست) و داريوش آذر شكل گرفته که آهنگسازی، تنظیم و نواختن تمام سازهای آن را نیز خود برعهده داشته است. این قطعه فضايى الکتروآکوستیک دارد که داریوش آذر درباره آن می‌گوید: «این آلبوم شامل قطعاتی از زیرشاخه‌های سبک الکترونیک با تلفیق صداهای آکوستیک است که «آبی-خاکستری» اولین تک‌آهنگ از این مجموعه محسوب می‌شود. در واقع «آبی خاکستری»، 300 ثانیه از سکوت‌های من بود که خواندمش.»
«اصولا سعی می‌کنم در نوع خواندنم متفاوت باشم طوری که برای القای حس مورد نظرم با انتخاب صداها و سازها و شعر، هماهنگی زیادی داشته باشم.»
بچه های گروه پالت قصد دارند تا علاوه بر فعالیت گروهی، هر کدام به صورت جداگانه بر روی پروژه های شخصی خودشان نیز فعالیت کنند و کارهایشان را به تدریج منتشر نمایند. اميد نعمتى، داریوش آذر (نوازنده كنترباس) و كاوه صالحى (نوازنده گيتار) قصد دارند به زودی آلبوم هایی شخصی منتشر کنند و در همین راستا تک آهنگ های خودشان برای معرفی کارهایشان را منتشر می کنند.
در وبسایت اورسی پیش از این آهنگ مشترکی از گروه دال و داریوش آذر منتشر شده بود. داریوش در این آهنگ به همخوانی با امین هدایتی (خواننده گروه دال ) پرداخته بود.
ویدیوی آهنگ آوازم را می رقصیدی در لینک زیر در دسترس است.

[button color=”red” size=”small” link=”https://owrsi.com/%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D9%84/” icon=”” target=”false”]آوازم را می رقصیدی – گروه دال[/button]

در ادامه بخوانید