ترانه Losing My Religion – گروه آر ای ام

مجله فرهنگی اورسی
گروه گاراژ راک آر ای ام R.E.M لوزینگ مای رلیجن

دوستت‌‌ دارم‌‌ های امروزی، تيغي‌‌ ست دو لبه، يا محبوب را به سمتِ شانه‌‌ های ما می لغزاند يا او را به اين نتيجه می رساند كه قدِ اين جمله از دهان ما برای عشق او كم است.
وقتی كه عشق پنهان در قلب ما، از دريچه‌‌ ی نگاه به سمت معشوق جاری می شود، كاش او اين نگاه را بخواند!
وقتی دست‌‌ هايمان پلی ست، از قلب‌ من به او، كاش قلب مرا بخواند!
وقتی فراتر از غرور و خودشيفتگی، تلفيقِ تمام احساسات و كنش‌‌ های بيولوژيكِ گونه‌‌ ای به نام انسان، دوستت‌‌ دارمی می شود كه بر زبان آورده است، كاش عمقِ اين صدا را بشنود!
و كاش گمان نبرد كوچك‌‌ تر از دوست‌‌ داشتنش هستم، باور كند هم‌‌ قدِ هم هستيم، چرا كه انسان‌‌ های كوچك هرگز عاشق نمی شوند.
.
اگر كسی را دوست داريد به او بگوييد، حتي اگر دوستتان نداشته باشد، چرا كه اگر قرار باشد در هر صورت او را ببازيد، بهتر است بداند كسی در جايی از زندگی دوستش داشته است. با پرتاب “دوستت دارم” يك مينِ احساسی در او بكاريد، شايد روزی ماورای اين‌‌ روزها، منفجر شود.

[button color=”red” size=”small” link=”https://telegram.me/Auramoot” icon=”” target=”true”]زیرنویس ویدیو و متن از کانال هرموت[/button]

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]ضرب المثل Losing My Religion در جنوب آمریکا به معنی از دست دادن طاقت یا به عنوان جان به لب رسیدن به کار می رود. آر ای ام (R.E.M) گروه بسیار موفق آلترناتیو راک از جورجیا در آمریکا می باشد که اوایل دهه هشتاد شکل گرفت. موسیقی گروه یادآور گاراژ راک دهه شصت است. مایکل استایپ رهبر و خواننده گروه آر ای ام ، علاوه بر نوشتن ترانه ها، اکثر ویدیوهای گروه را نیز کارگردانی می کند.[/box]

 

در ادامه بخوانید