گروه میدان آزادی – اجرای بداهه

سامان
سامان
گروه میدان آزادی موسیقی راک نشر هنوز باشگاه موسیقی چارسو

با هم قسمتی اجرای بداهه گروه میدان آزادی در باشگاه موسیقی چارسو را می بینیم . گروه میدان آزاد سال 94 فعالیت خودش را آغاز کرد و تاکنون اجراهای زیادی در سطح تهران داشته است. از جمله اجراهای میدان آزادی، می توان به فرهنگسرای ارسباران، خانه هنرمندان ایران، مجموعه چارسو اشاره کرد. آهنگ های این گروه از موسیقی ایرانی متاثر است و در سبک هایی مثل جز، راک و فانک قرار می گیرد. شاید قسمت فانک موسیقی میدان آزادی باعث ایجاد وجه تمایزی مشهود نسبت به سایر گروه های داخلی شده باشد و همین امر نیاز حضور و ادامه فعالیت جدی میدان آزادی را در بازار موسیقی ایران روشن می کند.

[author title=”Meydan Azadi Band – Tehran 94″ image=”http://”][/author]

در تاکسی نشسته بودم
همه در ماشین غر میزدند
هر کسی نگاهی از بهترین دنیای روی زمین را به من تحویل میداد
بقیه میگفتند: بله بله بله
چشمانم را بستم
با خودم گفتم
اینجایی که در تصوراتم زندگی خوبی دارم
حرف آن چهار نفر است یا آن را با مداد تجربه ام کشیده ام؟
[author title=”Meydan Azadi Band – Sabr Kon” image=”http://”][/author]

اعضای گروه میدان آزادی

فرزان فرهنگ مهر : نوازنده گیتار الکتریک که پیش از این در یک گروه راک انگلیسی مشغول به فعالیت بوده است.
میلاد رحیمی :
نوزانده‌ی گیتار بیس.
سپهر آرین : نوازنده‌ی گیتار الکتریک که در گذشته با فرزان همکاری می کرده است و جدای از آن در زمینه موسیقی فیلم و تئاتر فعالیت‌ دارد.
بهنام برآبادی : نوازنده درامز علاوه بر همکاری های گذشته اش همراه با فرزان و سپهر، به صورت مستقل به همراه گروه های خودش در سازمان نظام‌ مهندسی و فرهنگسرای ارسباران اجراهایی داشته است.
میلاد باقری : خواننده‌ گروه که قبل از این در گروهی به اسم فراهنگ خواننده‌ کر بوده است. همچنین در گروهی به نام نامیر خواننده‌ی کلاسیک (سولیست تنور) بوده است . علاوه بر این در پروژه‌ای به نام لیکور با هدف صلح جهانی به‌ عنوان خواننده‌ی کلاسیک ظاهر شده است و همینطور تجربه خوانندگی در چند اپرا را نیز داشته است.

در ادامه بخوانید