گروه مون هد – Sip Of Pain

سامان
سامان
گروه مون هد آهنگ کام درد

کامِ درد از گروه مون هد
آهنگی كه از نامش پيداست می‌خواهد تاثيری بر روح شنونده بگذارد
همان ابتدای آهنگ صدای دختری به گوش می‌رسد كه سعی دارد چيزی به ما بگويد:
یک کودک
یک معلم
یک کتاب و
یک قلم
می‌تواند دنیا را تغییر دهد
اين صدای برنده جايزه صلح نوبل، ملاله يوسف زی است؛ دختری كه طالبان تلاش کرد ترورش کند و حالا يک فعال حقوق بشر است. پس از اين مقدمه، سرضرب‌های درامز جان می‌گيرد و خواننده شروع به خواندن می‌كند:
عجب كامی می‌دهد اين درد…
شعر ابتدا شايد كمی نامفهوم باشد اما آن قدر تكرار می‌شود تا پيامش در ذهن مخاطب حک شود. تاكيد گروه است كه همين ميزان شنيده شود و شعر با دقت بيشتر قابل فهم شود.
نمي توان نام سبكی مشخص را بر اين قطعه گذاشت، اما واضح است كه با زير شاخه‌های راک طرف هستيم. استخوان‌بندی این آهنگ برآيندی از الكترونيک و آلترناتيو راک است كه کمی چاشنی glitch به آن افزوده شده و رگه‌هایی از پست راک هم در آن ديده می‌شود.
گروه مون هد ( Moonhead ) اخیراً آلبومی تحت عنوان افق رویداد منتشر کرده است که از لینک زیر در دسترس می باشد .

[button color=”green” size=”small” link=”http://beeptunes.com/album/73628905″ icon=”” target=”false”]خرید آلبوم افق رویداد[/button]

آهنگ دوم این آلبوم به نام رویای خاکستری را گوش می کنیم که از طرف بچه های گروه مون هد در اختیار مخاطبین اورسی قرار گرفته است.

02- گروه مون هد – رویای خاکستری


اعضای گروه مون هد شامل مسعود دلجو، آرش پندی، سینا گل نقره، رامین وفایی و میلاد صابرفخر با گیتار، سینتی سایزر، سازهای الکترونیک، گیتار الکتریک، گیتار باس، کیبورد و درامز در این آلبوم به نوازندگی پرداخته اند. مسعود دلجو خوانندگی آلبوم را هم بر عهده دارد .
سه شنبه این هفته به مناسبت رونمایی از آلبوم مراسمی در کتاب فروشی نشر هنوز برگزار می شود.
گروه مون هد آلبوم افق رویداد

در ادامه بخوانید