مادیار قاضی نژاد – پوربه ترک زاده – ماهان فرزاد

سامان
سامان
پوربه ترک زاده ماهان فرزاد مادیار قاضی نژاد

در این مجموعه سه آهنگ از سه هنرمند داخلی را می‌ شنویم. نواهایی که در اصفهان و تهران و رشت خلق شده اند.
1-Pourbeh Torkzadeh – Sound of Earth
پوربه ترک زاده این آهنگ را با دل‌ زدگی از زندگی مدرن ساخته و سعی کرده با استفاده از سازبندی و صداهای منسوخ مربوط به موسیقی مغولستان، رگه‌هایی از طبیعت را در کار خودش ایجاد کند. پوربه در قسمت اول آهنگ، آرمان‌ شهر ذهنی خودش را تصویر کرده و بعد از نا امیدی از وجود چنین آرمان ‌شهری مخاطب را همراه خودش با صداهای ریورس شده به سفری در زمان‌ های گذشته می‌ برد.

2- Madyar Ghazinezhad –And My Intention To Your Word Is
مادیار قاضی نژاد با اسم هنری Towheavi به صورت عمده در سبک امبینت فعالیت می‌کند .آهنگ حاضر به اسم And MY Intention To My Word IS در سبک اگرسیو الکترونیک می‌گنجد. مادیار به زودی قصد انتشار آلبومی مینیمال در فضای مجازی را نیز دارد که در اورسی به پوشش آن نیز خواهیم پرداخت.

دیگر کارهای مادیار قاضی نژاد را می توانید از روی صفحه ساندکلاودش گوش دهید.
[button color=”green” size=”small” link=”http://soundcloud.com/towheavi” icon=”” target=”false”]لینک ساندکلاود[/button]

3- Mahan Farzad – Still
در نهایت سومین آهنگ این مجموعه و جدیدترین قطعه‌ی ماهان فرزاد را گوش می‌کنیم. ماهان که پیش از این در اورسی چند آهنگ از او فرستاده شده، در این آهنگ از پیانو برای فضا سازی استفاده کرده و در پس زمینه از گیتار الکتریک و کمانچه نیز بهره برده.

در مطلب زیر می توانید به دو آهنگ دیگر از ماهان فرزاد دسترسی داشته باشید.
[button color=”green” size=”small” link=”https://owrsi.com/%D9%85%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%86-%D9%81%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%D9%88-%D8%AA%D9%84%D9%81%DB%8C%D9%82-%D9%85%D9%86%D8%AD%D8%B5%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B4/” icon=”” target=”true”]ماهان فرزاد و تلفیق منحصر به خودش[/button]

در ادامه بخوانید