پائولو سورنتینو – فیلم بازی آهسته

اکبر
اکبر
 فیلم کوتاه پائولو سورنتینو بازی آهسته THE SLOW GAME

فیلم Le Partita Lenta از پائولو سورنتینو

كل داستان این فیلم پائولو سورنتینو در چهره مردى خونسرد و آرام خلاصه شده است ! گويا او ميداند و بقيه در شك و ترديد و اضطراب هستند ، ولي همه از او يك انتظار دارند و شايد او فراموش كرده كه كيست ؟ يا خود را به فراموشى زده است ؟!
گويا حادثه اى در راه است . تنها يك كاراكتر ديگر شبيه اوست ، نوازنده اى كه ؛ همه ميدانند او در حال نواختن است ولي خود اوست كه ميداند چه مينوازد .
روز واقعه فرا ميرسد و اوست كه قهرمانانه ايستادگى ميكند و اين ميراث را (قهرمانى ، پيروزى) را به شخصى از خانواده خود واميگذارد . گويى قهرمانى براى او يك بازيست و راهى است كه بارها پيموده است .
خودباوری یا اعتماد به نفس یکی از شرایط روحی است که شخص در آن بخاطر تجربه‌های قبلی، به توانایی‌ها و استعدادهای خود در موفقیت انجام کارها بطور موفقیت‌آمیز اعتماد و باور دارد. خصوصیت دارا بودن اعتمادِ به خویشتن نقش حیاتی در توسعه و پیشرفت و موفقیت‌های یک فرد ایفا می‌کند.
[author title=”درباره کارگردان” image=”http://”]پائولو سورنتينو فيلم ساز ايتاليايى هنر سينما و شعر را درهم مى آميزد و سينمايى شاعرانه را به تصوير ميكشد. در اکثر فیلم هایش تصوير بردارى در خدمت فرم قرار میگیرد و استفاده به جا از موزيك به تاثیرگذاری آثارش کمک زیادی میکند. مهم ترين ويژگى سينماىِ سورنتينو داستان گويىِ مبهم اوست كه براى درك آن ، تمام حواس بيننده را طلب ميكند . اولین فیلم سورنتینو به عنوان فیلمنامه نویس، «گرد و خاک در ناپل» بود که در ۱۹۹۸ به نمایش درآمد. این کارگردان به خاطر فیلم “زیبایی بزرگ” موفق به کسب اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی سال 2014 نیز شده است.[/author]
فيلم شناسي سورنتينو ؛
پیامدهای عشق (۲۰۰۴)
دوست خانوادگی (۲۰۰۶)
ایل دیوو (۲۰۰۸)
اینجا باید همانجا باشد (۲۰۱۱)
زیبایی بزرگ (۲۰۱۳)
جوانی (۲۰۱۵)
[button color=”green” size=”small” link=”https://en.wikipedia.org/wiki/Paolo_Sorrentino” icon=”” target=”true”]ویکی پدیای کارگردان[/button]

در ادامه بخوانید