نیک کیو – مستند و آلبومی جدید در سوگ پسرش

سامان
سامان
نیک کیو اند د بد سیدز وارن الیس nick cave and the bad seeds warren eliss one more time with feeling

سال 2007 نیک کیو و وارن الیس موسیقی فیلم ” قتل جسی جیمز به دست رابرت فورد بزدل” ساخته اندرو دومینیک را تولید کردند. بعد از حدود ده سال این سه نفر مجددا به هم ملحق شده‌اند و مستند One More Time With Feeling را ساخته اند. این فیلم هشتم سپتامبر، یک روز قبل از انتشار جدیدترین آلبوم نیک کیو به نام Skeleton Tree تنها برای یک شب اکران خواهد شد.

تریلر فیلم فضایی غم‌انگیز را القا می‌کند و صدای خود Nick Cave به عنوان راوی بر روی آن قرار دارد. عمده تمرکز مستندِ ” باری دیگر با حس” بر روی کشاکش نیک کیو با تراژدی از دست دادن پسرش است و مراحل ضبط آلبوم Skeleton Tree را به تصویر کشیده است. سال گذشته آرتور پانزده ساله به همراه دوستانش برای اولین بار ماده مخدر LSD را استفاده کرد و در اثر توهم و به وجود آمدن حالت پارانویدی، خود را از ارتفاع صخره‌ای به پایین پرتاب کرد و در اثر این حادثه کشته شد.


پسر نیک کیو آرتور nick cave آلبوم جدید وارن الیس

علاوه بر انتشار تریلر فیلم، امروز ویدیویی مربوط به آلبوم آینده نیک کیو و بد سیدز به صورت رسمی منتشر شد. آهنگی به نام Jesus Alone که در آن نیک کیو خوانندگی قطعه را به عهده دارد و وارن الیس تیم نوازندگان را رهبری می‌کند. نیک کیو در این آهنگ از دست دادن فرزندنش را توصیف ‌می‌کند و تم کلی آن بیانگر احوالات درونی این هنرمند و روزگاری است که در این یک سال بر او گذشته است.

[button color=”red” size=”small” link=”https://www.youtube.com/watch?v=9iGxoJnygW8″ icon=”” target=”true”]Jesus Alone Official Video[/button]

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]Skeleton Tree شانزدهمین آلبوم Nick Cave and The bad Seeds محسوب می شود. آخرین آلبوم این گروه به نام “آسمان را کنار بزن” سال 2013 منتشر شده بود. هویت موسیقی گروه نیک کیو اند بد سیدز تا حد زیادی، در انتقال شدت احساسات تعریف شده و با توجه به تاثیر حادثه بر روی شخص اول گروه و همین طور وارن الیس که طی سالیان، رابطه بسیار نزدیکی با نیک داشته، انتظار شنیدن آلبومی فوق العاده تاثیرگذار از این گروه می رود.[/box]

در ادامه بخوانید