احوالات شخصی هفتم – یاسمن مشهوری

سامان
سامان
احوالات شخصی یاسمن مشهوری

قطعه شماره 6 از آلبوم 3831 – یاسمن مشهوری به نام اُرسی را گوش می کنیم . این آلبوم پنجشنبه همین هفته در قالب هفتمین مجموعه از احوالات شخصی منتشر می شود.
آلبوم هفتم و هشتم احوالات شخصی شامل رونمایی آلبوم 3831 – یاسمن مشهوری و آلبوم وقتی، جایی ، حسین کمانی هست. قبل از این در کانال تلگرام به معرفی آلبوم ها و ویدئوهای پیشین احوالات شخصی پرداخته بودیم . هنرمندانی مثل سهیل پیغمبری ، رسول پورسنگری ، سپیده مشکی ، سیاوش روشن ، یاسمین شاه حسینی و مهرداد مهدی .
[author title=”مگو – قسمت سوم ( Untold – Part 3 )” image=”http://localhost/wordpress/wp-content/uploads/2016/02/yasaman-mashhouri.jpg”]یاسمن مشهوری در این آلبوم سازهای مختلفی مثل فلوت ریکوردر و ویولن و آکاردئون را می نوازد و دوستانش در کوارتت زهی آچهار در قطعاتی با او همکاری کرده اند .[/author]

آدرس محل برگزاری رونمایی آلبوم : کریمخان زند، خیابان نجات اللهی(ویلا) خیابان سپند شرقی، پلاک 20، ساختمان 32 مجموعه ی لاجوردی .
در توضیح مجموعه‌ی «احوالات شخصی» آمده است که:
مجموعه‌ ای ست که در قالب سی‌ دی‌ های مستقل منتشر می‌ شود . هنرمندان این مجموعه تک‌ نوازان یا آهنگسازان انتخاب‌ شده‌ای هستند که در مقابل یک سفارش سهل و ممتنع قرار گرفته‌اند ؛ سفارشی با گستره‌ی: هیچ آدابی و ترتیبی مجوی … . در واقع تهیه‌ی اثری که شخصی‌ ترین بیان موسیقیایی‌ شان در آن باشد و سلیقه‌ی عمیق درونی‌شان بدون توجه به خواسته‌ های مخاطب مثالی یا تخیلی‌ شان ، در آن نمایان شود.

در ادامه بخوانید